loading...
گروه آموزش مسائل زناشویی
بخش کاربری
  http://s1.freeupload.ir/i/00005/tfetom24m6zg.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/zqmle61u012v.png

                                   http://s1.freeupload.ir/i/00005/ns43roqn5vsl.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/lw6q0hhrxnul.png  http://s1.freeupload.ir/i/00005/ao41ygucj1xi.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/28rv4vyic5g7.png                                      

آخرین ارسال های انجمن
nikin بازدید : 363 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)

هاینموپلاستی یا ترمیم بکارت عملی است که توسط پزشک یا ماما انجام می شود

 

هاینموپلاستی یا ترمیم بکارت عملی است که پزشکان در معنای غالب (ماماها و سایر پزشکان نیز می توانند این کار را انجام دهند.) برای ترمیم پرده بکارت دختری که بکارت آن در اثر داشتن ارتباط جنسی با فرد دیگری یا در اثر حوادث دیگر از بین رفته است، می پردازند. در این مقاله سعی شده جواز یا عدم جواز این کار و آثار حقوقی مترتب بر این کار بر افرادی که درگیر این عمل می باشند بررسی شود.

nikin بازدید : 844 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)

رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی و در صورت رضایت زن مکروه است و در صورت عدم رضایت زن حرام و از نظر شرعی این رابطه هرگز نباید انجام گیرد. در واقع رابطه جنسی مقعدی سالم نمی‌تواند به اندازه رابطه جنسی از طریق واژن ایمن باشد. به همین دلیل با چند پزشک در این باره صحبت شده تا دست کم با انجام این کار سلامت‌تان به خطر نیفتد.

nikin بازدید : 358 چهارشنبه 19 آبان 1395 نظرات (0)

هاینموپلاستی یا ترمیم بکارت عملی است که توسط پزشک یا ماما انجام می شود

 

هاینموپلاستی یا ترمیم بکارت عملی است که پزشکان در معنای غالب (ماماها و سایر پزشکان نیز می توانند این کار را انجام دهند.) برای ترمیم پرده بکارت دختری که بکارت آن در اثر داشتن ارتباط جنسی با فرد دیگری یا در اثر حوادث دیگر از بین رفته است، می پردازند. در این مقاله سعی شده جواز یا عدم جواز این کار و آثار حقوقی مترتب بر این کار بر افرادی که درگیر این عمل می باشند بررسی شود.

nikin بازدید : 629 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

سالیان سال است که پزشکان بر اساس تحقیقات علمی بر این اعتقادند بوده اند که رابطه جنسی در زوجین باعث رفع سردردهای خفیف تا متوسط می شود. علت این امر آن است که رابطه جنسی با بالا بردن میزان هورمون های جنسی در بدن باعث می شوند تا میزان آندومورفین ها (آن دسته از ترکیبات شیمیایی طبیعی که درمغز به عنوان یک مسکن درد عمل می کنند) افزایش یابند و بالا بودن این ترکیبات شیمیایی طبیعی در بدن و بخصوص مغز باعث می شوند تا دردهای ناشی از سردرد تا حدود زیادی بهبود یابند.

nikin بازدید : 1379 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

nikin بازدید : 1362 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

کاندوم یک وسیله جلوگیری از حاملگی است که می تواند از انتقال بیماریهای آمیزشی نیز بکاهد. کاندومها به دو نوع اصلی تقسیم می شوند: کاندومهای مردانه و کاندومهای زنانه. موضوع این مبحث عمدتا کاندومهای مردانه است.

nikin بازدید : 1492 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

گاهی در اثر پاره شدن کاندوم و یا تماس منقطع ناموفق مقداری مایع منی به داخل واژن ریخته شده و موجبات هراس و سر درگمی طرفین را برای جلوگیری از بارداری فراهم آورده است. روش زیر تا حد زیادی به شما یاری خواهد رساند :

nikin بازدید : 2318 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیبهای جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی بهمراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد .

nikin بازدید : 1163 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

پرده بکارت ( hymen )که در افراد مختلف با ضخامتها و شکلهای مختلفی مشاهده می شود، ملاک غیر قابل اعتمادی برای تشخیص سلامت جنسی دختران است.

nikin بازدید : 1417 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

msh5017 بازدید : 165 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

خیلی از زوجین نگران ظاهر و توانایی جنسیشان هستند.حتی ممکن است به دلیل همین نگرانی نخواهند رابطه جنسی برقرار کنند و همیشه فکر چنین چیزی زندگی زناشوی شان را پر استرس میکند.
طبیعتا رابطه جنسی عملی لذت بخش است.اما تا زمانی که یکی از زوجین استرس یا هر دو استرس نداشته باشند.
افکار و سوالاتی در ذهن شماست که زمینه ساز چنین استرسی میشود.
آیا همسر من از رابطه جنسی با من رضایت دارد؟
آیا من اضافه وزن دارم؟
آیا نیاز همسرم را برطرف کردم یا او بخاطر من چیزی نمیگوید ولی ناراضیست؟
مسلما چنین افکاری باعث ایجاد استرس شده و لذت رابطه جنسی را از بین خواهد برد.
در ادامه روش هایی را بررسی می کنیم که بتوانید بر این مشکل غلبه کنید.


با دلایل اضطراب جنسی آشنا شوید
اولین دلیل و مهمترین آن این است که از این بترسید که در رابطه جنسی همسرتان را راضی نکردید.یا شاید ممکن است فکر کنید بدنتان شکل مناسبی که همسرتان دوست دارد نداشته باشد.خیلی از مردان از کوچکی آلت نگران هستند.مهمترین نگرانی مردان در مورد انزال زودرس یا حتی در هنگام است.خیلی از زنان هم از نرسیدن به ارگاسم اضطراب دارند.
با داشتن همه این استرس ها طبیعتا بدن شما واکنش نشان خواهد داد و هورمون های استرس را ترشح خواهد کرد.

اضطراب جنسی را با نشانه هایش بشناسید
در مردان اینگونه است که رگ های خونی منقبض میشود و با توجه به گردش خون کم در آلت، مشکل نعوظ یا تحریک جنسی بوجود می آید.این مشکل حتی در مردانی هم بوجود می آید که در حالت معمول مشکل نعوظ ندارند.

اما در مورد خانم ها به اندازه آقایان نشانه هایش قابل مشاهده نیست.در هنگام استرس خانم ها ترشحات واژنشان به اندازه قابل توجهی کاهش می یابد.

روش های از بین بردن اضطراب جنسی
حتما به پزشک مراجعه کنید.و حتما به پزشکی مراجعه کنید که بتوانید خیلی راحت در مورد رابطه جنسیتان با صحبت کنید.طبیعتا پزشک رو ی شما آزمایش هایی انجام خواهد داد و حتی از گذشته میپرسد تا تشخیص دهد این اضطراب از کجا شروع شده است.برای مثال در مردانی که دچار انزال زود رس هستند پزشک به آن ها راه کار هایی برای کنترل زمان انزال میدهد.البته در وب سایت ما و در مقاله های قبلی روش های کنترل زمان انزال وجود دارد که میتوانید از آن ها نیز استفاده کنید.
یکی از روش های از بین بردن استرس این است که با همسرتان در مورد این استرس صحبت کنید و با او در میان بگذارید.
یکی دیگر از روش های موثر ورزش کردن است،هم استرس شما را کاهش میدهد و هم توان جنسیتان را بالا میبرد.
حتی شما میتوانید هنگام رابطه جنسی به کار های دیگری که تحریکتان میکند فکر کنید و عمل کنید و از تمرکز کردن روی رابطه جنسی خودداری کنید که دچار استرس نشوید و بگذارین همه چیز روال عادی خود را طی کند.مثلا هنگام نزدیکی موسیقی یا فیلم پلی کنید.

و حرف آخر این که همه چیز را ساده و راحت بگیرید تا بتوانید از این مشکل رهایی یابید.



nikin بازدید : 2425 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خروج ترشحی شبیه به مایع منی هنگام ادرار کردن یک مشکل نسبتاً رایج است که در بسیاری از موارد سبب نگرانی فرد مبتلا می گردد. عمدۀ مردم به اشتباه به آن خروج اسپرم می گویند. باید متذکر شد که وجود اسپرم در ادرار را فقط آزمایشگاه می تواند تشخیص دهد. معمولاً خروج هر مایعی با رنگ، قوام و غلظت شبیه به مایع منی را، مردان مایع منی تلقی می کنند، در صورتیکه بسیاری از این ترشحات، مایع منی نیستند.علت غلیظ بودن مایع منی وجود مقادیر زیاد قند فروکتوز در آن جهت تغذیۀ اسپرمها است.

nikin بازدید : 3096 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با تشکر از سوال خانم لیلا - ک از تهران که پرسیده بودند اگر هر شب با همسر خود رابطه داشته باشیم چگونه باشد که تنوع داشته باشد؟
در پاسخ به سئوال ایشون اولا خیلی خوشحال شدم که در ایران هم زن و شوهری هست که آنقدر داغ باشند و به هم علاقه داشته باشند که هر شب قبل از خواب رابطه جنسی برقرار می کنند اگر هر شب از یک روش رابطه برقرار شود خوب طبیعتاکم کم از لذت آن کاسته می شود

nikin بازدید : 1365 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همۀ انسان ها سزاوار داشتن انرژی جنسی لذت بخش و فوق العاده ای هستند. شرط برخورداری از این لذت ،داشتن انرژی جنسی سالم و نیرومند است. مغز این انرژی را کنترل می کند.

nikin بازدید : 715 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مشکل جنسی به این معناست که رابطه جنسی شما رضایت بخش و یا مثبت نیست. مشکلات جنسیِ رایج در زنان عبارتند از میل جنسی کم و یا عدم میل جنسی، داشتن مشکل در تحریک جنسی شدن و یا اختلالات به ارگاسم رسیدن.

nikin بازدید : 621 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

برقراری رابطه جنسی سالم در دوران زندگی مشترک موضوع بسیار مفصلی است. در بعضی مواقع شروع رابطه جنسی در اوایل ازدواج ممکن است برای زن و شوهر (هر دو) کمی مشکل‌ساز باشد.

nikin بازدید : 267 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

به نقل از ایسنا، متخصصان سلامت دریافتند میزان جیوه موجود در محصولات تن ماهی به حدی بالاست که تمام زنان حامله، شیرده و زنانی که قصد حامله شدن دارند باید از خوردن آن اجتناب کنند.

nikin بازدید : 326 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

کاندوم برای رفتارهای جنسی ایمن یک ابزار اصلی شناخته می شود. این وسیله هر دو شریک جنسی را در طی هر گونه رفتار جنسی مهبلی، مقعدی و دهانی محافظت می کند. خصوصا در بسیاری از موارد که افراد ابتلای شریک جنسی خود را به بیماری هایی مانند هپاتیت سی و بی یا در مواردی آلودگی به ویروس ایدز، محتمل می دانند یا بی بند و باری جنسی شریک جنسی خود را بعید نمی دانند. نمونه بارز آن همسران سوء مصرف کنندگان مواد یا بعضا همسران زندانیان هستند. رعایت نکات کامل رفتارهای جنسی کامل علی الخصوص استفاده مستمر و بی وقفه از کاندوم های لاتکس در تمام ارتباطات جنسی علی الخصوص نفوذی برای آنان موکدا توصیه می شود.

nikin بازدید : 416 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

در جامعه ما سخن‌ گفتن از رابطه زناشویی عموما کار بسیار دشواری است. متاسفانه این دشواری تنها به عرصه عمومی محدود نمانده است و بسیاری از همسران نیز حتی در خلوت خود از گفتن و شنیدن آن ابا دارند. گرچه این سکوت، مشکلات فراوانی در زندگی بسیاری از زوج‌ها پدید آورده، ولی مشکلات ناشی از آن، به‌آسانی حل‌شدنی و حتی قابل پیشگیری است، مشروط بر آن که جامعه ما ظرفیت و مهارت این گفت‌وگو را به دست آورد.

nikin بازدید : 651 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

هنگامی که یک دختر متولد می‌شود، تخمدان‌هایش حاوی میلیون‌ها تخمک نابالغ است. به طور معمول در هر ماه تنها یک تخمک، بالغ و رها می‌شود. هنگامی که تخمک از تخمدان آزاد می‌شود، ۱۲ تا ۲۴ ساعت پیش از لقاح احتمالی، می‌تواند زنده بماند. هر تخمکی که لقاح پیدا نمی‌کند، بوسیله پوشش رحم جذب می‌شود.

nikin بازدید : 751 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد. با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.

nikin بازدید : 254 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه علل مهمی می‌تواند در بروز خونریزی پس از برقراری رابطه زناشویی نقش داشته باشد و هر نوع خونریزی پس از مقاربت را باید جدی گرفت، گفت: «درصورتی‌که این مشکل از سوی زوج نادیده گرفته و کم‌اهمیت تلقی شود می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.»

nikin بازدید : 275 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

در جامعه امروزی یک جبر رسانه ای وجود دارد. به همین دلیل باید آموزش‌های جنسی را از زمان مدرسه آغاز کرد و در هر مقطع تحصیلی (راهنمایی و دبیرستان) یک سری آگاهی را در اختیار نوجوانان قرار داد.

nikin بازدید : 253 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش های جنسی برای جوانان، روندی ازفراگیری و تحصیل مجموعه ای ازاطلاعات و دانش است که برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری و باورهایشان درباره موضوع روابط جنسی است. همچنین آنان را از ازهویت جنسیشان آگاه خواهد کرد و به آنها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست وچه روابطی برای آنان نادرست است.

nikin بازدید : 1673 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (1)

سوالاتی در خصوص رابطه جنسی مقعدی یا نزدیکی از پشت

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن یا برجسته شدن باسن میشود ؟

خیر به هیچ وجه از نظر علمی این موضوع ثابت نشده است


nikin بازدید : 341 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

وقتی صحبت از مسئله پیچیده رابطه جنسی به میان می آید، اگر بخواهیم به این بپردازیم که خانم ها چه می خواهند یا آقایان چه می خواهند کار سختی است چون با اینکار یک مسئله بسیار شخصی و خصوصی را به شدت ساده خواهیم کرد.

nikin بازدید : 378 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

در یک مطالعه علمی پژوهشگران در یافتند که در روابط جنسی بلند مدت برای مردان نوازش و احساس شادی حین رابطه جنسی بسیار پراهمیت است.

nikin بازدید : 567 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

قرص های پیشگیری از بارداری، عوارض جانبی مانند ضعف، اضافه وزن یا کاهش میل جنسی را به دنبال دارند و برای استفاده در دوران شیردهی مناسب نیستند. اما ژل موضعی جدید همه این مشکلات را حل می کند.

 

استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری، یکی از متداول ترین راه های کنترل بارداری است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما شاید در آینده ای نزدیک، این قرص ها با ژل مخصوصی که از طریق پوست جذب می شود، جایگزین شوند.

nikin بازدید : 359 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود ۱۰۰ یا ۵۰ سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند!

nikin بازدید : 183 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

تاثیر رابطه ی جنسی بر سلامتی جسمانی و روانی افراد


۱- بهبود حس بویایی: پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد)

nikin بازدید : 167 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

آیا درد مهیبی که هرماه به سراغ انسان می آید یک چیز معمولی است یا نشانه ای است از چیزی جدی تر؟ در ادامه مطلب، ما به شما کمک می کنیم تا راز و رمز این درد را بفهمید.

nikin بازدید : 473 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده و به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد.ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد.

nikin بازدید : 191 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

میل جنسی مردها بیشتر از زنان است اما میل جنسی زنها سیال تر است.

 

مردها هر زمانی که باشد می توانند به سمتش بروند اما خانم ها فقط وقتی سمت آن می روند که شمعهای خوشبو درخانه روشن باشد و شوهرشان ظرف های شام را شسته باشد. این کلیشه است که در ذهن همه ما وجود دارد، اما آیا واقعیت دارد؟ آیا میل جنسی در مردها قوی تر از زنان است؟

nikin بازدید : 159 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

وقتی در مورد علل روانشناختی صحبت می کنیم، بلافاصله افکار ، احساسات یا هیجاناتی که علاقه به رابطه جنسی را کاهش می دهند به یاد می آوریم. ترس و خشم یکی از علل کاهش میل جنسی است. برخی از ترس ها مانند ترس از کارایی جنسی، ترس از صمیمیت، ترس از هیجان جنسی. نارضایتی از بدن خود یا سرکوب روحی به خاطر تجارب تلخ کودکی از دیگر علل کاهش میل جنسی هستند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد این سایت چی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,956
  • بازدید ماه : 5,077
  • بازدید سال : 25,601
  • بازدید کلی : 494,171