loading...
گروه آموزش مسائل زناشویی
بخش کاربری
  http://s1.freeupload.ir/i/00005/tfetom24m6zg.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/zqmle61u012v.png

                                   http://s1.freeupload.ir/i/00005/ns43roqn5vsl.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/lw6q0hhrxnul.png  http://s1.freeupload.ir/i/00005/ao41ygucj1xi.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/28rv4vyic5g7.png                                      

آخرین ارسال های انجمن
nikin بازدید : 122 جمعه 10 اسفند 1397 نظرات (0)

رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی

برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون اینکه متوجه شوید، باعث می شوند همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد تا آخر این بخش از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید چه رفتارهایی باعث سرد شدن همسر می شود.روابط زناشویی

روابط زناشویی
nikin بازدید : 429 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

به این تست شک نکنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید را جمع بزنید. حاضرید؟ پس شروع کنید:

nikin بازدید : 621 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

برقراری رابطه جنسی سالم در دوران زندگی مشترک موضوع بسیار مفصلی است. در بعضی مواقع شروع رابطه جنسی در اوایل ازدواج ممکن است برای زن و شوهر (هر دو) کمی مشکل‌ساز باشد.

nikin بازدید : 751 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد. با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.

nikin بازدید : 276 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)
این باور رایج ناشی از ناآگاهی درباره ارتباط عاشقانه و جاذبه جنسی میان زن و شوهر که مدعی است پس از گذشت مدتی از ازدواج کمرنگ خواهد شد را کنار بگذارید.

 

nikin بازدید : 232 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اوایل زندگی، آنقدر به من علاقه داشت که حتی حاضر نبود، بدون من غذا بخورد، علاقه همسرم به حدی بود که روز چند بار از محل کارش با من تماس می گرفت. نکات فوق، نمونه ای از جملاتی است که بارها شنیده می شود. آیا شما هم فکر می کنید علاقه همسرتان کم شده است؟

nikin بازدید : 439 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با افکار مثبت و فعالیتهای مفید می توانید روابط خود را با همسرتان بهتر کنید حالا شما از روشهای زیر هر کدام را که ترجیح می دهید، انتخاب کنید و به کار ببندید :

nikin بازدید : 383 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مطمئن هستم که هیچ کدام از شما دوست ندارد با یک “عاشق خسته کننده” ارتباط برقرار کند. برای اینکه به شما کمک کنیم تا این تقدیر وحشتناک را برگردانید، لیستی از ۷ موردی که به نظر خانم ها در روابط جنسی ملال آور است را جمع آوری کرده ام. پس اگر می خواهید همسرتان را در حالتی نگه دارید که همواره تقاضای بیشتری از شما داشته باشد، مطلب زیر را بخوانید؛

nikin بازدید : 196 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

افسردگی بر روی کلیه جنبه ھای زندگی تاثیر می گذارد. در این مورد باید اذعان داشت که روابط با جنس مخالف نیز از این امر مستثنی نیستند. زمانیکه یکی از طرفین در یک رابطه دچار افسردگی شده باشد، رابطه آنقدر آسیب می بیند که می توان گفت بقای آن با مشکل جدی مواجه خواھد شد. البته می توان اظھار داشت که یک رابطه خوب می تواند برای کسانی که دچار افسردگی ھستند، نقش مرھم را بازی کند؛ زمانیکه میلی به انجام ھیچ کاری نداریم، کمی عشق و محبت می تواند ما را از دلتنگی بیرون آورد.

nikin بازدید : 264 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

خیلی از اوقات اختلافات زن و شوهرها به دلیل عدم فهم دنیای متفاوت طرف مقابلشان است. شما پسری بوده اید که در مدرسه های پسرانه با ویژگیهایی کاملا متفاوت با مدرسه های دخترانه تحصیل کرده اید .محیط متفاوت شما علاوه بر تفاوتهای جنسیتی، تفاوتهای زیاد دیگری را نیز در اندیشه،منش، و باورهای شما ایجاد کرده است.اگر جزء آن دسته مردهایی هستید که کار کردن را زود آغاز کرده اند،و چندین سال است که در محیطهای کاری مردانه مشغول به کار هستید ،این تفاوتها در شما بیشتر هم هست.

nikin بازدید : 299 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب را تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد.

nikin بازدید : 122 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

بینی بشر در هر شکل  و اندازه  ای هست. اما به نظر می رسد یکی از ویژگی های  آن اینست که  بینی مردان بزرگتر از زنان است.یک مطالعه جدید از دانشگاه آیووا نتیجه گیری که بینی مردان حدود ۱۰ درصد بزرگتر از بینی زن هستند، تفاوت اندازه،محققان بر این باورند،  ساختهای مختلف جنسی و نیازهای انرژی: مردان به طور کلی، نیاز به اکسیژن بیشتری برای رشد و نگهداری بافت های عضلانی  دارند .بینی بزرگتر به معنای اکسیژن بیشتر است.

nikin بازدید : 118 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد با شناخت ریتم تغییرات شبانه‌روزی بدن (ساعت بیولوژیکی) و ساعاتی که مغز کارایی بیشتری دارد می‌توانید هنگام ورزش کالری بیشتری بسوزانید، در انجام کارهای‌تان موفق‌تر باشید، از تمرکز بیشتری برخوردار شوید و حتی روابط زناشویی گرم‌تری را تجربه کنید.

nikin بازدید : 1829 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

شاید در برخورد اول ، بکارگیری واژه های شهوانی در کلام عاطفی و بعدها در نزدیکی های زوجین ، از نظر طرف مقابل شما خیلی خوشایند نباشد و شاید هم کلا” با این  نوع کلام، حتی درآینده هم مشکل داشته باشد.

nikin بازدید : 838 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

آموزش مسائل زناشویی و جنسی یکی از مهم ترین دوره ها در زندگی شخصی انسان است.رفتار صحیح با همسر، طرز برخورد با او، و حتی رفتارها و گفتارهای صحیح در نزدیکی با همسر نیز از اعمال بسیار مهم است که روایات زیادی از ائمه و بزرگان نقل شده است.

nikin بازدید : 242 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

همه مردم از تاثیرات کاهش فعالیت جنسی بر روی مردان مطلعند،ولی کمتر کسی از تاثیر آن بر بدن زن آگاهی دارد. بیاد داشته باشید که علاوه بر تعداد نزدیکی ،تغییرات هورمونی وعادت ماهانه نیز در میل جنسی زنان نقش دارد. در این جا به بررسی تفاوت های تاثیر کاهش فعالیت جنسی بر زنان و مردان می پردازیم.

nikin بازدید : 204 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

چیزهایی که همسرتان می خواهد می دانید

مردان اغلب فکر می کنند که می دانند همسرشان چه می خواهد. اما همه زنان مشابه هم نیستند. به گفته کارشناسان آموخته های مردان حتی از تجربیات همسر قبلی شان ممکن است در مورد همسر فعلی شان صدق نکند. این موضوع نه تنها در مورد ترجیحات جنسی بلکه در مورد روابط عاطفی هم صدق می کنند. زنانی هستند که نمی توانند با فعالیت جنسی رابطه عاطفی با همسرشان برقرار کنند و زنانی هستند که به سادگی با همسران شان رابطه عاطفی برقرار می کنند و بقیه زنان در میانه این طیف قرار می گیرند.

nikin بازدید : 205 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

در صورتی که دچار مقاربت دردناک هستید، از این نمودار استفاده کنید. احساس درد یا ناراحتی در داخل یا اطراف مهبل در زمان دخول یا بعد از مقاربت، از مشکلات شایع زنان است. این موضوع ممکن است به دلیل انواعی از علتهای جسمی یا عاطفی رخ دهد. علت هرچه که باشد، باید درصدد پیگیری پزشکی برآیید، چون ادامه پیدا کردن درد در طی مقاربت، بر میل جنسی تأثیر می گذارد و ممکن است رابطه شما را با همسرتان دچار مشکل کند

nikin بازدید : 219 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

خواسته های جنسی مردان
انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است. شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان ، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.

nikin بازدید : 218 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

شروع یک رابطه جنسی موفق ابتدا با ماساژ بدن

ماساژ علاوه بر رفع خستگی و خاصیت های درمانی ، از لحاظ روحی برای زن بسیار خوشایند بوده و برای شروع رابطه ی جنسی بسیار مناسب است.

nikin بازدید : 150 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر مردی تصمیم به ازدواج مجدد گرفت، باید در قدم اول ببیند که آیا همسر اولش قابلیت پذیرش این موضوع را دارد یا نه.

امروز در این مقاله به بیان مهارت هایی خواهیم پرداخت که مردانی که قصد ازدواج دوم دارند و همچنین همسران آنان، قبل از هر چیز باید آن ها را فرا بگیرند تا شاید حوادث تلخ در جامعه نباشیم.نوربخش کارشناس و مشاور خانواده معتقد است که اگر مردی تصمیم به ازدواج مجدد گرفت، باید در قدم اول ببیند که آیا همسر اولش قابلیت پذیرش این موضوع را دارد یا نه. نظر این مدرس دانشگاه  را بخوانید...

nikin بازدید : 272 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

بهترین زمان معاشقه چه وقت است؟!
مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با بیان اینکه برقراری رابطه جنسی میان زن و شوهر به زمان خاصی از شبانه روز محدود نمی‌شود. گفت: مکان برقراری رابطه جنسی و اتاق خواب تاثیر بسزایی در ایجاد یک آمیزش خوب دارد.

nikin بازدید : 657 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

رابطه جنسی بدون مقاربت – غیردخولی
ارتباط  بین زن و مرد وجوه محتلفی دارد که یکی ازآنها نزدیکی و رابطه جنسی و اگر چه این وجه همه این ارتباط را شامل نمی شود (آنگونه که خیلی ها فکر می کنند  و زن و یا مرد را فط با نگاه جنسی می بینند ) اما نقش خیلی عمده ای هم دارد بقول سعدی : زن که از پیش مرد بدون رضا برخیزد بس فتنه و جنگ کزان سرا برخیزد، البته سخن او را تکمیل می کنم و میگویم : زن و مرد که از کنار هم بدون رضایت برخیزند باعث جنگ و جدال می شود.

nikin بازدید : 100 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

۱- در میان پستانداران ، انسان و دلفین تنها موجوداتی هستند که از رابطه جنسی لذت می برند.
۲- در ۳۰ دقیقه رابطه جنسی ، ۲۰۰ کالری انرژی مصرف می شود.
۳- اسپرم قبل از اینکه تخمک را بارور کند حدود ۱۰سانتیمتر حرکت می کند و حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد تا این مسیر را طی کند.

nikin بازدید : 202 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

عوامل زیادی وجوددارد که میل جنسی را افزایش میدهد و حتی این عوامل شامل خوردنیها و بو کردنی ها هم میشود و در موا ردیشمارا پر انرژی میکند ما در این پست  مجموعه ای از عواملی که بطور تضمینی میل جنسی را افزایش میدهند  برای شما بیان میکنیم هفت مورد هستند که  درباره هرکدام از انها توضیح میدهیم.
حتما پای یک مساله تغذیه‌ای در میان است. تعجب نکنید چون دکتر مارتا موریس، پژوهشگر دانشگاه تافت می‌گوید که غذاهای مختلف هم می‌توانند روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند.

nikin بازدید : 258 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

در روابط زن وشوهری خیلی اوقات یکی از طرفین خسته از کارروانه هستند و  تمایلی به رابطه جنسی ندارند و بنابراین از یکدیگر لذت نمیبرند در این مورد  طرف مقابل  اگر ماساژ برروی وی انجام دهد وی تحریک میشود و خستگی روزانه نیز از بین میرود برای نحوه اطلاع از چگونگی این ماساژ ها با ما همراه باشید.

nikin بازدید : 274 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

پریاپیسم (نعوظ طولانی‌مدت) یکی از اختلالات جنسی
پریاپیسم چیست ؟
پریاپیسم به معنای نعوظ طولانی‌مدت، ناخواسته و مداوم آلت تناسلی مردان است که ناشی از تحریک یا برانگیختگی جنسی نیست و معمولا دردناک است. این عارضه اگرچه شایع نیست اما نیاز به درمان طبی فوری دارد و در غیر این صورت به آسیب بافتی می‌انجامد و در نتیجه، فرد در آینده، هنگام برانگیختگی جنسی، نعوظ نخواهد داشت. پریاپیسم بیش از همه در پسران ۵ تا ۱۰ سال و مردان ۲۰ تا ۵۰ سال دیده می‌شود.

nikin بازدید : 157 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

خانم ها می گویند :در دوران قبل از ازدواج هر موقع قرار داشتیم از بوی عطرش گیج میشدم ، لباسهای مرتب و شیکی به تن داشت و موهای مرتب موقعی که باهم تنها بودیم همیشه صورتش رو اصلاح میکرد و بدنش تمیز بود اما بعد از ازدواج کم کم عوض شد مثل قبل به خودش نمیرسه و….

nikin بازدید : 1398 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

این حالت یک نوع حالت معاشقه و قبل از دخوله . معاشقه ای که همراه با تحریک دهانی هست . به این صورت که زن و شوهر در حالت برعکس روی هم می خوابند . در این حالت آلت خانم جلوی صورت شوهرش قرار می گیرد و همین طور آلت شوهر جلوی صورت همسرش . بعد هر دو به طور همزمان یا به صورت انفرادی شروع به انجام تحریک زبانی و دهانی می کنند . خانم آلت شوهرش رو در دهانش فرو می بره یا با لیسیدن اون سعی می کنه شوهرش رو برای دخول آماده کنه ، همین طور شوهر سعی می کنه با لمس و لیسیدن قسمت های مختلف آلت همسرش اونو آماده ی آمیزش مهبلی کنه .

nikin بازدید : 121 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

داشتن زمان بندی دقیق برای آمیزش از دو جهت حائز اهمیت است. کسانی که قصد پیشگیری از بارداری را دارند می توانند با زمان بندی معین برای برقراری رابطه جنسی از این امر جلوگیری کنند ، همچنین کسانی که قصد دارند باردار شوند نیز باید زمان دقیق تخمک گذاری را مد نظر داشته باشند و طبق آن آمیزش کنند.

nikin بازدید : 109 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

بسیاری از اوقات میل جنسی با روش هایی غیر از تحریک جنسی به وجود می آید. برای تحریک اعضای جنسی می توان از حواس پنج گانه استفاده کرد به علاوه مسائل روحی و عاطفی نیز نقش بسیار مهمی در به وجود آمدن میل جنسی دارند. مرد و زن از لحاظ تحریک جنسی تقریبا به یک شکل هستند.

nikin بازدید : 983 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

اولین رابطه جنسی برای زن و مرد یکی از خاطره انگیز ترین رابطه هاست. و همه ی زو ها آن را به یاد دارند. اولین نزدیکی برای زن و مرد تجربه ای جدید است به همین دلیل باید به نکات مهمی توجه داشت. یکی از مهم ترین این نکات ، توجه داشتن به حالت روحی طرف مقابل است.

nikin بازدید : 141 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

هر زنی در تفکرات خود از همسرش یک اسطوره ساخته است. به نظر او این اسطوره شکست ناپذیر است و او فردی وفادار و پایبند به زندگی مشترک است. زمانی که این تفکرات در هم شکند ، باعث بروز مشکلات روحی فراوانی برای زن می شود که اصلی ترین آن کاهش تمایلات جنسی است.

nikin بازدید : 192 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

بسیاری از زوجین تمایل به تجربه کردن روش های جدید در رابطه ی جنسی را دارند ، یکی از روش های آمیزش رابطه جنسی از طریق دهان می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را از خطرات این رابطه آگاه سازیم. با ما همراه باشید.

nikin بازدید : 120 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

قاعدتاً در نزدیکی، اگر به ملایمت و با حوصله انجام گیرد (جز در مورد نخستین نزدیکی که با پاره شدن بکارت همراه است) هیچگونه خدشه و گزندی بر اندام های آمیزشی طرفین وارد نمی آید زیرا مهبل معمولاً آنچنان قابلیت اتساع و ارتجاع دارد که آلت را در قدر هم که بزرگ باشد،

nikin بازدید : 218 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

عوامل زیادی وجوددارد که میل جنسی را افزایش میدهد و حتی این عوامل شامل خوردنیها و بو کردنی ها هم میشود و در موا ردیشمارا پر انرژی میکند ما در این پست  مجموعه ای از عواملی که بطور نضمینی میل جنسی را افزایش میدهند  برای شما بیان میکنیم هفت مورد هستند که  درباره هرکدام از انها توضیح میدهیم

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد این سایت چی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,012
  • بازدید ماه : 5,133
  • بازدید سال : 25,657
  • بازدید کلی : 494,227