loading...
گروه آموزش مسائل زناشویی
بخش کاربری
  http://s1.freeupload.ir/i/00005/tfetom24m6zg.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/zqmle61u012v.png

                                   http://s1.freeupload.ir/i/00005/ns43roqn5vsl.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/lw6q0hhrxnul.png  http://s1.freeupload.ir/i/00005/ao41ygucj1xi.pnghttp://s1.freeupload.ir/i/00005/28rv4vyic5g7.png                                      

آخرین ارسال های انجمن
nikin بازدید : 1362 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

کاندوم یک وسیله جلوگیری از حاملگی است که می تواند از انتقال بیماریهای آمیزشی نیز بکاهد. کاندومها به دو نوع اصلی تقسیم می شوند: کاندومهای مردانه و کاندومهای زنانه. موضوع این مبحث عمدتا کاندومهای مردانه است.

nikin بازدید : 187 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

براستی پس از ازدواج چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا برخی زوجین از بودن در کنار هم احساس شادمانی دارند، اما برخی دیگر با وجود همسر، آنچنان احساس انزوا و تنهایی می‌کنند که انگار اصلا ازدواجی صورت نگرفته و شخص دیگری در کنار آنان زندگی نمی‌کند.

nikin بازدید : 240 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

شاید برای‌تان عجیب باشد که چگونه یک نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط جنسی کمک کند. در حالی که این موضوع یک اصل ثابت شده است که سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی که مصرف می‌کنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر کیفیت و چگونگی رابطه جنسی میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها در روابط جنسی کمک کند.

nikin بازدید : 198 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

وقتی بعد از اینکه سیر شده‌ایم باز هم غذا می‌خوریم و این روند را ادامه می‌دهیم. این کار برایمان عادت می‌شود و آهسته‌آهسته حجم معده‌مان افزایش می‌یابد. معده بزرگ غذای بیشتری را هم طلب می‌کند و همین باعث اضافه‌وزن و چاقی می‌شود. با بروز چاقی بزرگ شدن معده تشدید می‌گردد و این چرخه معیوب ادامه پیدا می‌کند تا جایی که حس سیری‌ناپذیری فراوانی در فرد ایجاد می‌شود و چاقی خطرناکی را به وجود می‌آورد که نهایتاً فرد را مجبور به جراحی کوچک کردن معده می‌کند. در زیر چند راهکار عملی را برای کوچک کردن حجم معده به شما معرفی می‌کنیم.

nikin بازدید : 158 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

توصیه‌های ورزشی دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی به بیماران دیابتی را بخوانید:
هفته‌ای ۳ تا ۵ بار و روزی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ورزش کردن برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب است.

nikin بازدید : 155 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

همین اواخر بود که در برخی منابع خبری اعلام شد: «‌محلول‌های شوینده توالت‌فرنگی می‌توانند سبب التهاب‌های پوستی شوند.» احتمالا خیلی‌ها وقتی روی توالت فرنگی می‌نشینند، به این فکر می‌‌افتند که مبادا از نفر قبلی که آنجا نشسته بوده، بیماری یا عفونتی بگیرند.

nikin بازدید : 144 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

همه خانم‌ها دلشان می‌خواهد قلب شوهرشان را کاملا تسخیر کنند و از او حرف‌های حق‌شناسانه و محبت‌آمیز بشنوند، اما اغلب آنها گاه و بیگاه دچار امواج خشم، بی‌احساسی، بی‌حوصلگی و کم‌توجهی شوهرانشان می‌شوند. روانشناسان و مشاوران خانواده اعتقاد دارند که آقایان، پیام‌هاى دیدارى را دریافت مى‌کنند و خانم‌ها پیام‌هاى شنیدارى را دوست دارند.

nikin بازدید : 177 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

از دیگر موارد موثر در ایجاد دلخوری بین زن وشوهر، غیر مستقیم و با گوشه و کنایه صحبت کردن است. در جایی که انسان می تواند به طور صریح سخن بگوید، چرا متوسل به طعنه و کنایه شود؟

nikin بازدید : 360 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

انواع عشق :

 

عشق حیرانی : اصطلاح حیرانی (Agape) توسط مسیحیان اولیه (و به خصوص یونانیان، ریشه این کلمه یونانی است) برای اشاره به پذیرش بی قید و شرط و دوست داشتن یک فرد اطلاق شده‌است. این نوع از عشق بر اساس تصمیم و نه احساسات شکل می‌گیرد.

nikin بازدید : 222 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

HIV در خون و ترشحات جنسی فرد مبتلا و نیز شیر پستان زن آلوده، یافت می‌شود. HIV‌ هنگامی منتقل می‌شود که مقدار کافی از این ترشحات به بدن فردی برسد.

nikin بازدید : 97 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

– آیا رابطه جنسی دهانی (Oral S-e-x) بی خطر است؟مطالعات انجام شده حاکی از آن است که رابطه جنسی دهانی کاملا بی خطر نیست، هم برای فاعل و هم برای مفعول امکان انتقال STD وجود دارد.

nikin بازدید : 172 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه آلودگی از طریق ترشحات پیش از منی و منی به دهان راه پیدا می کند.

nikin بازدید : 164 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد

nikin بازدید : 169 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

شما ممکن است که HIV در بدن خود داشته باشید ولی از نظر سلامتی کاملاً سالم به نظر برسید. تنها راه مطمئن تشخیص آلودگی و یا عدم آلودگی به ویروس ایدز (HIV) انجام آزمایش خون در آزمایشگاه می باشد.

nikin بازدید : 153 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر نتیجه تست منفی باشد (یعنی اینکه با HIV آلوده نیستند) می‌تواند باعث آرامش خیال شود. و اگر نتیجه تست مثبت شود کارهای بسیاری برای فائق آمدن با نتیجه مثبت تست HIV و مراقبت از سلامت می‌توان انجام داد.

nikin بازدید : 112 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

در صورتی که شما سابقه انجام هر کدام از رفتارهای خطرناک زیر را داشته اید٬ نیاز به انجام آزمایش HIV دارید:

nikin بازدید : 208 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

اغلب تستهای HIV، تست آنتی بادی هستند که میزان آنتی بادی ساخته شده توسط بدن در برابر HIV را اندازه گیری میکنند.برای اینکه آنتی بادی ساخته شده توسط سیستم ایمنی بدن بر علیه HIV به حدی برسد که توسط تستهای آزمایشگاهی قابل اندازه گیری باشد مدتی زمان می برد که این مدت زمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است، به این دوره زمانی اصطلاحا دوره پنجره (Window period) میگویند.

nikin بازدید : 87 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

براساس تحقیقات علمی‌انجام شده، با به کار‌بردن روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاصی در زندگی روزمره و در فضای آموزشی کودکان، می‌توان قدرت تفکر و هوش آنها را پرورش داد. شما هم می‌توانید از این ۹ روش برای باهوش‌تر کردن فرزندتان استفاده کنید.

nikin بازدید : 139 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

حدود دو هفته پیش وقتی خبر مرگ کارگر یک کشتارگاه در مشهد با علائم بیماری تب کریمه کنگو در رسانه‌ها منتشر شد، ترس از شیوع بیماری ویروسی و خطرناکی چون تب کریمه، محافل بهداشتی را فرا گرفت. گرچه ریس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام وزارت بهداشت، اطمینان داد که این بیماری در استان خراسان رضوی مهار شده، اما مرگ دو نفر از مبتلایان این بیماری از یکسو و احتمال شیوع این بیماری از دام‌های کشورهای شرقی ​با مشکوک بودن ۲۷ نفر​ به این بیماری، از وحشت شیوع تب کنگو ​ کم نکرده است.

nikin بازدید : 175 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

برنامه رژیمی (کلیات)
• هر روز مجموعا یک لیوان شیر یا ماست، حتما میل کنید.
• سه نوبت در هفته و هر نوبت یک قاشق بزرگ روغن زیتون روی سالاد اضافه کنید.
• سهمیه روزانه مصرف قند ۵ حبه  باشد.
• یک حبه قند = ۶عدد توت = ۶عدد مویز = ۲  عدد پولکی = ۱۲ عدد کشمش
• ۲ حبه قند =۱ عدد خرما
• ۳ حبه قند =۱ شکلات کوچک

nikin بازدید : 129 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

ظاهر و قیافه‌ی ما تا حد زیادی تحت تاثیر مواد غذایی که استفاده میکنیم، قرار دارد. عجیبتر اینکه انسان‌ها از لحاظ روانی بیشتر به غذا وابسته‌اند تا به ورزش. برخی افراد برای دور کردن استرس و فشار روانی از خود به پیاده روی و ورزش می‌پردازند. ولی بسیاری از ما ترجیح میدهیم در چنین مواقعی غذا بخوریم.

این معضل غذا باید به سادگی و آرامی بر طرف شود و روش ما ساده ولی مطابق با واقعیتهای زندگی می‌باشد.
nikin بازدید : 134 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

۱- مقدار کالری دریافتی خود را کنترل کنید. به جای گوشت‌های قرمز پرچرب، از گوشت مرغ و پرنده‌های دیگر استفاده کنید. لبنیات کم‌چرب را جایگزین انواع پرچرب آن‌ها کنید. چند بار در هفته به جای هله‌هوله‌های پرکالری مانند کلوچه، چیپس، شیرینی و شکلات انواع میوه‌ها را استفاده کنید.

nikin بازدید : 159 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بالا بودن چربی‌های خون جزو شایع ترین اختلالات تغذیه‌ای به شمار می آید که به اشکال مختلف مثل بالا بودن کلسترول خون، بالا بودن تری گلیسرید و بالا بودن ( LDLکلسترول بد) یا پایین بودن ( HDLکلسترول خوب) قابل بررسی است.

nikin بازدید : 126 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

ایرانیان به دلیل فرهنگ خاصی که دارند همیشه از پاسخ به این  گونه سوالات فرزندانشان پرهیز می کنند اما این مسئله نیز لازم به آموزش دارد مانند اینکه شما به کودکتان یاد می دهید که چگونه قاشق و چنگال را برای غذا خوردن در دست بگیرد، یا چگونه به دستشویی برود و ….

nikin بازدید : 200 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

استرس و اضطراب،انرژی ما را می‌گیرد و نهایتا ما را خسته و کم‌ حوصله می‌کند.فردی که تمام روز را با تنش و استرس گذرانده،توانی برای امور عادی روزمره ندارد حتی گاهی حال و حوصله سلام کردن را هم ندارد.

nikin بازدید : 222 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

دوره نوجوانی از بحرانی‌ترین دوره‌ها است، سن نوجوانی، زمان دلبستگی‌های بزرگ و اندیشه دربارۀ آن‌ها است.  تأثیرات نیرومند احساسات مربوط به تمایلات جنسی، جای بسیاری از تصورات و مفاهیم ذهنی را می‌گیرد

nikin بازدید : 204 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

در بیشتر کشورهای در حال توسعه غالباً برنامه‌ها و سیاست‌های منسجم و مدونی برای حفظ و حمایت بهداشت جنسی نوجوانان وجود ندارد که خود از موانع اصلی ترویج بهداشت باروری در نوجوانان به‌شمار می‌رود.

nikin بازدید : 208 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

بیشتر خانواده ها به کودکان خود می‌گویند که با غریبه ها صحبت نکن و چیزی از آنها نگیر و دنبال آنها را نیفت و چیزهای دیگری از همین قبیل. اما من می‌خواهم اینجا به این نکته اشاره کنم که این قبیل توصیه ها لازم است اما کافی نیست؛ چرا که بسیاری از کسانی که دست به سوء استفاده جنسی از کودک می‌زنند به طور معمول جزو آشنایان کودک هستند.به یاد داشته باشید که کودکان به راحتی اعتماد می‌کنند و حتما لازم نیست برای سوء استفاده جنسی از آنها فرد به زور متوسل شده باشد. به هر حال شما باید نکاتی را به کودکان تان بیاموزید می‌توانید

nikin بازدید : 187 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از معضلات کنونی جامعه عدم اطلاع کافی نوجوانان و جوانان ما از رفتارهای پر خطر جنسی است و متاسفانه این عدم آگاهی سبب می‌شود تا این امیدان آینده نسلی بیمار و ناسالم از لحاظ روحی و جسمی باشند و متعاقب آن مشکلات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیری به پیکر خانواده و جامعه وارد آید. لذا پیشگیری از این معضلات با آموزش صحیح و اطلاع رسانی به موقع، می‌تواند به عنوان عاملی نجات بخش، سبب کاهش چشمگیر این مشکلات گردد.

nikin بازدید : 140 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر امروز زن و شوهرهایی را می‌بینیم که علی‌رغم عشق و عاطفه کافی نسبت به هم، قدرت برقراری ارتباط صحیح عاطفی و زناشویی ندارند، باید به زمان کودکی و نوجوانی آنها بازگردیم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد این سایت چی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 6,065
  • بازدید سال : 26,589
  • بازدید کلی : 495,159